Дистанційне навчання

Любі діти, вітаю всіх! На час карантину переходимо на дистанційну форму навчання: онлайн-уроки на Hangouts, активності на ClassRoom. 
Також надаю посилання на Інтернет-ресурси для опанування навчального матеріалу.
  Бажаю приємно і з користю провести час. Не забуваємо читати. Книга - джерело знань і відповідей на всі запитання. 
  Будьте здорові! Навчаймося цікаво.

Матеріали з Фейсбуку

Vchy.com.ua


Мовка і Суржик

Топ Школа




Шкільні підручники


Індивідуальний план роботи під час карантину
(18.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя  1-А класу

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1
18.03.2020
середа
ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 1-А  класу на період карантину (мережа вайбер)
                                  ЯДС
              Я досліджую листяні та хвойні дерева
1.Опрац. матеріал  у    підручнику  ст . 40  ( зошит,ст.34)
3.Перегл.  відео « Листяні і хвойні дерева»
                      Математика
Визначення кількості десятків і одиниць у числах.
1. Викон.  матем. диктант.(  відео)
2. Перегл.  відео « Визначення кількості десятків і одиниць у числах» .
3. Викон.  завдання  у  підручнику на  ст. 96- 97 . Розв*язки  завдання 3, ст.96  запис.  у  зошит.
                      Українська мова
Букви Ш,ш. Письмо великої та малої букви Ш,ш. Текст.Заголовок.
        Опрацювання  завдання  у  підручнику. Букви Ш,ш
                  
ⅠІ.  Консультація  в телефонному режимі для батьків
1-А класу ( Навчання в дистанційній формі)
    ІІІ. Робота з шкільною документацією
9.00 – 10.30





















10.30 -12.00


12.00-14.00.

2


19.03.2020
четвер

ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 1-А  класу (мережа вайбер)
                                 ЯДС
Я досліджую дикорослі та культурні рослини  
   
3.Опрацювання матеріалу  у  підручнику на
Ст.41 (зошит ст.41)
4. Перегляд відеопрезентації.
                    Мистецтво (образотворче)

     Краса і здоров’я. Теплі кольори. Натюрморт. Створення смачної і корисної композиції за власним задумом.
1.    Опрац.завд.у підручнику ст.




                    
                      Мистецтво (музичне)
            Краса і здоровя. О.Янушкевич «Пісня про зарядку»
1.Перегляд  відео

                  ЯДС    
Чому рослини такі різні?
Загадки.
·       Стоїть дівка серед поля,
В чорні цятки біля льоля.
Довгі коси розпустила,
Їх заплести їй не сила. ( Береза)
·       За хатиною в садочку
У зеленому віночку,
У червоному намисті
Дівчинонька чепуриться.
І збігаються всі діти
Щоб на неї поглядіти.
За намисто кожен смик,
Та й укине на язик. ( Калина)
·       Сонце луг поцілувало
Все довкола жовтим стало.
Дужче сонечко пригріло –
Жовта фарба побіліла.
Літній вітерець повіяв –
Білий килимок розвіяв . ( Кульбаба)
·       Зелененьку сукню має –
ЇЇ ніколи не знімає.
Один – єдиний раз на рік
ЇЇ людина прикрашає. ( Ялинка)
·       Перші квіти проростають
З цибулиночок малих,
Кожну весну зустрічають,
Розпізнайте , діти,їх. ( Підсніжник)

4.  Консультація для батьків учнів (тел.режим)
1. Робота з шкільною документацією
( робота з класним журналом).







9.00 –10.30







10.30- 12.00




12.00.-13.00.



























13.00-14.00.

3
20.03.2020
П’ятниця
Продовжити розробляти та  підбирати
матеріали для цікавого дистанційного  навчання  школярів. Повідомлення завдань учням
                        ЯДС
   Як людина використовує рослини
1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.
2. Виконати  вправу « Синоптик»
3Опрацювати завдання  у  підручнику , ст.43

4.Перегляд  відео «Рослини- зелене диво Землі». Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the Earth.


                               Українська мова
             Букви Щ,щ. Письмо великої та малої літер Щ,щ
1.    Промовити  чистомовку
Ди-ди-ди – йшли качата до води.
Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця.
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити: 
Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь! 
2.Вивчити   скоромовку
  Сів шпак на шпаківню,
  Заспівав шпак пісню півню:
 — Ти не вмієш так, як я,
   Так, як ти, не вмію я.
 3. Опрац. матеріал у  підручнику Буква Щ.
                       Українська   мова
    Письмо вивчених літер,складів, слів, речень
1.Записати  каліграфічно рядок літери Щ.
2.Списати скоромовку із підручника. Ст 41
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання фахової літератури

9.00 -10.30

























10.30- 11.30.
11.30-13.00.
5
23.03.2020
понеділок
1Упорядкування  Папки класного  керівника
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання методичної літератури.
4.Підбір  цікавих завдань для  уроків

9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11. 00- 12.00
12. 00-14.00
6
24.03.2020
вівторок
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Робота в Зошиті  спостережень
3.Робота з блогом.
9.00 –12.00

12. 00 –13. 00
13.00.-14.00.
7
25.03.2020
середа
1.Підбір цікавих завдань для дітей.
2. Робота з блогом.
3.Упорядкування папки класного керівника.
9.00 – 10.00
10. 00 - 12.00
12.00-13.00.
8
26.03.2020
четвер
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків.
2. Упорядкування дитячих портфоліо
9.00 – 11.00
12.00 – 13.00
9
27.03.2020
п′ятниця
1. Прибирання класу.
2. Підготовка конспектів уроків
3.1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі
4.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів

9.00 – 11.00
11.00 - 13.00.
13.00-14.00.


14.00-15.00.
10
30.03.2020
понеділок
1.Розміщення завдань для учнів 1-А класу
(соціальна мережа Viber)

                               ЯДС
          Тварини навесні
1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.
2. Виконати  вправу « Синоптик»
3.Перегляд  відеоуроку»Тварини навесні»
4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст .60

5.Робота в  зошиті  з друк. осн.,  ст50
                                            Українська мова
Букви Е,е . Письмо великої та малої букв Е,е
1.Тренажер з  читання https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g
2.Читання тексту «Петрик та Еріка гралися в кімнаті»
3.Опрац. матеріалу у  підручнику  на ст. 42

 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Перегляд інтернетресурсів для  НУШ
Робота з блогом

9.00 – 10.00






10.00 –11.30












11.30- 13.30
13.00-14.00.
11
31.03.2020
вівторок
1 Підбір завдань для учнів 1-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням .
                                       Українська мова
Робота з дитячою книжкою. Читання твору  В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії».
1.Вправа  «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg
2.Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw

                      Українська  мова
Розвиток зв’язного мовлення. Описую предмет
Перегляд відеоуроку
Скласти опис своєї кімнати.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
 допомоги під час навчання в дистанційній формі

2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

9.00 – 11.00














11.00 –12.30


12.30 – 13.30


13.30-14.00.
12
01.04.2020
середа
1. 2. Розміщення завдань для учнів 1-А класу
(соціальна мережа Viber)
                              

 ЯДС
           Особливості життя птахів навесні
1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.
2. Виконати  вправу « Синоптик»
3.Перегляд  відеоуроку « Особливості життя птахів навесні»
4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.58-59
5. Робота  в  зошиті, ст.49
                             Українська мова
Букви Є,є. Написання букв. Факти і думки.
Опрацювання в підручнику ст.44-45
Читання оповідання «Чи буває синє каченя?»
                   Українська мова
Письмо слів, речень з вивченими літерами.
1.Провед. калігр. хвилинки .https://www.youtube.com/watch?v=gR_LZHX-VKo
Списування слів з підручника ст.44
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до  консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Робота з блогом.





9.00- 10.30























10.30 – 11.30
11.30 – 12.30

12.30 – 13.00
13
02.04.2020
четвер
1.Дистанційні консультації  для учнів 1-А класу. Повідомлення завдань
                                 ЯДС
Я охороняю природу.
   
3.Опрацювання матеріалу  у  підручнику на
Ст.62 (зошит ст.52)
4. Перегляд відеопрезентації.
                    Мистецтво (образотворче)
Великодні дива. Візерунки на писанках. Створення великодньої писанки.
Майстер-клас.
Мистецтво (музичне)
            Великодні дива. Музична фраза. Писанки. Традиції святкування Великодня. М.Катричко «Писанка»
1.Перегляд  відео
                  ЯДС    
Що я святкую навесні?
https://youtu.be/chMHle3-1S4
Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

Робота з блогом


9.00 – 11.00





















11.00- 12.00

12.00 – 13.00
14
03.04.2020
п′ятниця
1. Розміщення завдань для учнів 1-А класу (соціальна мережа Viber)

                                                   ЯДС
                                Дикі тварини
1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.
2. Виконати  вправу « Синоптик»
3.Перегляд  відеоуроку « Дикі твариниі»
4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.50-51
5. Робота  в  зошиті, ст.44-45

                     Українська  мова
Письмо вивчених слів,речень з вивченими буквами.
1.Виконати цікаві  завдання  з  української  мови https://www.youtube.com/watch?v=igbtX2BwyHQ
2.Перегляд  відео https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv0
                                    Математика
Дії з одиницями вартості.
1.Математичний  диктант
2.Перегляд  відеоуроку.


                             
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5.Упорядкування методичної літератури в класі
Підготовка конспектів уроків
Корекція календарно – тематичного планування.


  9.00 – 11.00




























11.00 – 13.00

13.00- 15.00













Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя  1-А классу

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1
06 квітня
понеділок
ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 1-А  класу на період карантину (мережа вайбер)
                                  ЯДС
              Я досліджую зміни в довкіллі навесні
1.Опрац. матеріалу у підручнику  ст . 54-55
2. Опрацювання завдань в зошиті ст.47
3.Перегл.  відео « Екскурсія в природу навесні»
                              Українська мова
Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Розвиток звязного мовлення. Текст-опис.
1.    Опрацювання матеріалу в підручнику.
2.    Записати в зошит пять слів,де є буквосполучення ьо.
3.    Перегляд відеопрезентаціїї про текст-опис.
4.    Скласти невеличкий опис своєї улюбленої тваринки.

ⅠІ.  Консультація  в телефонному режимі для батьків
1-А класу ( Навчання в дистанційній формі)
    ІІІ. Робота з шкільною документацією
9.00 – 14.00



















2

07 квітня
вівторок

ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 1-А  класу (мережа вайбер)
                                 ЯДС
Я досліджую весняні зміни в житті рослин.  
   
3.Опрацювання матеріалу  у  підручнику на
ст.56-57 (зошит ст.48)
4. Перегляд відеопрезентації.
5.    Перегляд мультфільму
                    Українська мова
     Букви Вв. Письмо малої букви В. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
1.   Тренуємо читання з тренажером
2.    Опрацювання матеріалу в підручнику ст.48-49
Читати і переказувати текст-розповідь
 «Як ми валізу збирали»
3.    Записати під диктовку слова – речі які лежать у валізі.

          
                      Математика
Знаходження сум і різниць чисел.
1.    Усний рахунок.
2.    Робота з підручником (ст.105-106).
-        Завдання 1,3,5 – усно.
-        Вирази 2,6 і задача 4 – записати в зошит.
4.  Консультація для батьків учнів (тел.режим)

9.00-14.00























3
08 квітня
середа
І. Продовжити розробляти та  підбирати  матеріали для цікавого дистанційного  навчання  школярів. Повідомлення завдань учням
                        ЯДС
   Я досліджую весняні зміни птахів.
1.Дослідити  зміни птахів навесні.
2. Виконати  вправу « Синоптик»
3Опрацювати завдання  у  підручнику , ст.58-59

4.Перегляд  відео  «Птахи навесні»

https://www.youtube.com/watch?v=0k91OFTgrWk

 

5.Загадки про птахів.

https://www.youtube.com/watch?v=uOHbcyczZGo


                               Українська мова
Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш.Головний герой. Головна думка.
1.    Промовити  чистомовку
Ди-ди-ди – йшли качата до води.
Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця.
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити: 
Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь! 
2.Вивчити   скоромовку
 
Курочко-куріпко,
Не клюй проса, крупки.
Туркала куріпка
Та й клювала крупку.
 3. Опрац. матеріал у  підручнику Буква У. Ст.50
1.Записати  каліграфічно рядок літери у.
2.Записати в зошит розклад уроків на середу.



Математика
Утворення чисел від 20 до 50.
1.    Перегляд відеопрезентації
2.    Робота з підручником. Ст.107
- завдання 1,2,4,6 – усно.
- завдання 3,5 – записати в зошит.
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання фахової літератури

9.00 -14.00


























5
09 квітня
Четвер
1.Дистанційні консультації  для учнів 1-А класу. Повідомлення завдань
                                 ЯДС
Я досліджую весніні зміни в житті звірів.
   
1.    Перегляд відеопрезентації
2.Опрацювання матеріалу  у  підручнику на
Ст.60 (зошит ст.50)
3.    Перегляд відеопрезентації.
                    Мистецтво (образотворче)
Народна творчість.Вишиванка. Орнамент.Створення орнаменту.
Майстер-клас.




Мистецтво (музичне)
            Народна музика. Колискова. Українська народна пісня «Вийди,вийди,сонечко!»

1.Перегляд  відео
2.Розучування пісні «Вийди,вийди сонечко!»
Робота з блогом.

9.00 – 14.00















6
10 квітня пятниця 
1 Підбір завдань для учнів 1-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням .
                    ЯДС
           Я охороняю природу.
1.Перегляд  відеоуроку « Охорона природи»
2.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.62-63
3. Робота  в  зошиті, ст.52              
Українська мова
Букви Уу. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.
1.Вправа  «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg
2.Перегляд відео.
3.Опрацювання матеріалу в підручнику. Ст.51
4. Списати два речення на вибір про Україну,ст.51

                      Математика
Утворення і читання чисел від 50 до 70.
1.    Усний рахунок.
2.    Опрацювати матеріал в підручнику. Ст.108.
- завдання 1,2,3,4,5,7 – усно.
- завдання 6 – письмово.
3. Виконати задачу і записати в зошит.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
 допомоги під час навчання в дистанційній формі

2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
9.00 – 14.00
















Немає коментарів:

Дописати коментар