Любі діти, вітаю всіх! На час карантину переходимо на дистанційну форму навчання: онлайн-уроки на Hangouts, активності на ClassRoom.
Також надаю посилання на Інтернет-ресурси для опанування навчального матеріалу.
- "Розумники"
- "Мій клас"
- "Початкова школа"
- "Learning.Ua"
- "Learning Apps.org"
- "Вчи.юa"
- "Самоучка"
- "МегаЗнайка"
- "Пустунчик. Віртуальна школа"
Бажаю приємно і з користю провести час. Не забуваємо читати. Книга - джерело знань і відповідей на всі запитання.
Будьте здорові! Навчаймося цікаво.
https://yt3.ggpht.com/a/AATXAJwvCexrczowgHXUdOzR3HOBPGB66OcekhjBPw=s288-c-k-c0xffffffff-no-rj-mohttps://www.youtube.com/redirect?event=playlist_description&q=https%3A%2F%2Fgoo.gl%2FxxdNCF&redir_token=N02iyh3w7c6_pmUQsrG1yzkjODt8MTU4NDQ0MTQwOUAxNTg0MzU1MD
Матеріали з Фейсбуку |
Vchy.com.ua |
Мовка і Суржик |
Топ Школа |
Шкільні підручники |
Індивідуальний план роботи під час карантину
(18.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя 1-А класу
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1
|
18.03.2020
середа
|
ꟾ. Розробка і розміщення завдань для учнів 1-А класу на період карантину (мережа вайбер)
ЯДС
Я
досліджую листяні та хвойні дерева
1.Опрац. матеріал
у підручнику ст . 40
( зошит,ст.34)
3.Перегл. відео
« Листяні і хвойні дерева»
Математика
Визначення
кількості десятків і одиниць у числах.
3. Викон. завдання
у підручнику на ст. 96- 97 . Розв*язки завдання 3, ст.96 запис.
у зошит.
Українська
мова
Букви Ш,ш.
Письмо великої та малої букви Ш,ш. Текст.Заголовок.
Опрацювання завдання
у підручнику. Букви Ш,ш
ⅠІ.
Консультація в телефонному
режимі для батьків
1-А класу ( Навчання в дистанційній формі)
ІІІ. Робота з шкільною
документацією
|
9.00 – 10.30
10.30 -12.00
12.00-14.00.
|
2
|
19.03.2020
четвер
|
ꟾ. Розробка і розміщення завдань для учнів 1-А класу (мережа вайбер)
ЯДС
Я досліджую дикорослі та культурні рослини
3.Опрацювання
матеріалу у підручнику на
Ст.41 (зошит ст.41)
4. Перегляд відеопрезентації.
Мистецтво
(образотворче)
Краса і здоров’я. Теплі кольори. Натюрморт. Створення смачної і корисної композиції за власним задумом.
1.
Опрац.завд.у
підручнику ст.
Мистецтво (музичне)
Краса і здоровя. О.Янушкевич «Пісня про зарядку»
1.Перегляд відео
ЯДС
Чому
рослини такі різні?
Загадки.
·
Стоїть
дівка серед поля,
В чорні цятки біля льоля.
Довгі коси розпустила,
Їх заплести їй не сила. ( Береза)
·
За
хатиною в садочку
У зеленому віночку,
У червоному намисті
Дівчинонька чепуриться.
І збігаються всі діти
Щоб на неї поглядіти.
За намисто кожен смик,
Та й укине на язик. ( Калина)
·
Сонце
луг поцілувало
Все довкола жовтим стало.
Дужче сонечко пригріло –
Жовта фарба побіліла.
Літній вітерець повіяв –
Білий килимок розвіяв . (
Кульбаба)
· Зелененьку сукню має –
ЇЇ ніколи не знімає.
Один – єдиний раз на рік
ЇЇ людина прикрашає. ( Ялинка)
· Перші квіти проростають
З цибулиночок малих,
Кожну весну зустрічають,
Розпізнайте , діти,їх. (
Підсніжник)
4. Консультація для батьків учнів (тел.режим)
1. Робота з шкільною документацією
( робота з класним журналом).
|
9.00 –10.30
10.30- 12.00
12.00.-13.00.
13.00-14.00.
|
3
|
20.03.2020
П’ятниця
|
Продовжити розробляти та підбирати
матеріали для цікавого дистанційного
навчання
школярів.
Повідомлення завдань учням
ЯДС
Як людина використовує рослини
1.Дослідити
зміни у живій і
неживій природі.
2. Виконати
вправу « Синоптик»
3Опрацювати
завдання у підручнику , ст.43
4.Перегляд відео «Рослини- зелене диво Землі».
Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the
Earth.
Українська мова
Букви Щ,щ. Письмо великої та
малої літер Щ,щ
1.
Промовити чистомовку
Ди-ди-ди – йшли
качата до води.
Иця-иця-иця - а
назустріч їм лисиця.
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити:
Юсь-юсь-юсь - вони
з розбігу у воду - плюсь!
2.Вивчити скоромовку
Сів шпак на шпаківню, Заспівав шпак пісню півню: — Ти не вмієш так, як я, Так, як ти, не вмію я.
3. Опрац. матеріал у
підручнику Буква
Щ.
Українська мова
Письмо
вивчених літер,складів, слів, речень
1.Записати каліграфічно рядок літери Щ.
2.Списати скоромовку
із підручника. Ст 41
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання
фахової літератури
|
9.00 -10.30
10.30- 11.30.
11.30-13.00.
|
5
|
23.03.2020
понеділок
|
1Упорядкування Папки класного керівника
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання методичної літератури.
4.Підбір цікавих завдань для уроків
|
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11. 00- 12.00
12. 00-14.00
|
6
|
24.03.2020
вівторок
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Робота в Зошиті спостережень
3.Робота з блогом.
|
9.00 –12.00
12. 00 –13.
00
13.00.-14.00.
|
7
|
25.03.2020
середа
|
1.Підбір цікавих завдань для дітей.
2. Робота з блогом.
3.Упорядкування папки класного керівника.
|
9.00 – 10.00
10. 00 - 12.00
12.00-13.00.
|
8
|
26.03.2020
четвер
|
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків.
2.
Упорядкування дитячих портфоліо
|
9.00 – 11.00
12.00 – 13.00
|
9
|
27.03.2020
п′ятниця
|
1.
Прибирання класу.
2. Підготовка конспектів уроків
3.1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі
4. Перегляд
інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку
творчих здібностей молодших школярів
|
9.00 – 11.00
11.00 - 13.00.
13.00-14.00.
14.00-15.00.
|
10
|
30.03.2020
понеділок
|
1.Розміщення
завдань для учнів 1-А класу
(соціальна
мережа Viber)
ЯДС
Тварини навесні
1.Дослідити
зміни у живій і
неживій природі.
2. Виконати
вправу « Синоптик»
3.Перегляд відеоуроку»Тварини навесні»
4.Опрац.
матеріалу у підручнику ,ст .60
5.Робота
в зошиті з друк. осн., ст50
Українська мова
Букви Е,е .
Письмо великої та малої букв Е,е
2.Читання тексту «Петрик
та Еріка гралися в кімнаті»
3.Опрац. матеріалу
у підручнику на ст. 42
Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Перегляд інтернетресурсів
для НУШ
Робота з блогом
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.30
13.00-14.00.
|
11
|
31.03.2020
вівторок
|
1 Підбір завдань для учнів 1-А класу в умовах навчання дистанційної
форми. Повідомлення завдань учням .
Українська мова
Робота з дитячою
книжкою. Читання твору В.
Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії».
2.Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлопчик і
Дзвіночок Конвалії».
https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw
Українська мова
Розвиток зв’язного мовлення. Описую предмет
Перегляд
відеоуроку
Скласти опис своєї кімнати.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в
дистанційній формі
2.Поповнення
кабінету дидактичними матеріалами та
наочністю.
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.30
12.30 – 13.30
13.30-14.00.
|
12
|
01.04.2020
середа
|
1. 2. Розміщення завдань для учнів 1-А класу
(соціальна
мережа Viber)
ЯДС
Особливості
життя птахів навесні
1.Дослідити
зміни у живій і
неживій природі.
2. Виконати
вправу « Синоптик»
3.Перегляд відеоуроку « Особливості життя птахів навесні»
4.Опрац.
матеріалу у підручнику ,ст.58-59
5. Робота
в зошиті, ст.49
Українська мова
Букви Є,є. Написання букв. Факти і думки.
Опрацювання в підручнику ст.44-45
Читання оповідання «Чи буває синє каченя?»
Українська мова
Письмо
слів, речень з вивченими літерами.
Списування слів з підручника ст.44
2. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до консультацій в
умовах навчання в дистанційній формі
4. Робота з блогом.
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.30
12.30 – 13.00
|
13
|
02.04.2020
четвер
|
1.Дистанційні консультації для
учнів 1-А класу. Повідомлення завдань
ЯДС
Я охороняю природу.
3.Опрацювання
матеріалу у підручнику на
Ст.62 (зошит ст.52)
4. Перегляд відеопрезентації.
Мистецтво
(образотворче)
Великодні
дива. Візерунки на писанках. Створення великодньої писанки.
Майстер-клас.
Мистецтво (музичне)
Великодні дива. Музична фраза. Писанки. Традиції
святкування Великодня. М.Катричко «Писанка»
1.Перегляд відео
ЯДС
Що
я святкую навесні?
https://youtu.be/chMHle3-1S4
Підбір і розробка завдань для
перевірки учнів засвоєння матеріалу.
Робота з блогом
|
9.00 – 11.00
11.00- 12.00
12.00 – 13.00
|
14
|
03.04.2020
п′ятниця
|
1. Розміщення завдань для учнів 1-А класу (соціальна мережа Viber)
ЯДС
Дикі
тварини
1.Дослідити
зміни у живій і
неживій природі.
2. Виконати
вправу « Синоптик»
3.Перегляд відеоуроку « Дикі твариниі»
4.Опрац.
матеріалу у підручнику ,ст.50-51
5. Робота
в зошиті, ст.44-45
Українська мова
Письмо
вивчених слів,речень з вивченими буквами.
Математика
Дії з одиницями вартості.
1.Математичний диктант
2.Перегляд відеоуроку.
4 Підбір і розробка завдань для
перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5.Упорядкування
методичної літератури в класі
Підготовка конспектів уроків
Корекція календарно – тематичного планування.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00- 15.00
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя 1-А классу
№
п/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час роботи
|
1
|
06
квітня
понеділок
|
ꟾ.
Розробка і розміщення завдань для учнів 1-А класу на період карантину
(мережа вайбер)
ЯДС
Я
досліджую зміни в довкіллі навесні
1.Опрац. матеріалу у
підручнику ст . 54-55
2. Опрацювання завдань в
зошиті ст.47
3.Перегл. відео « Екскурсія в природу навесні»
Українська мова
Буквосполучення
ьо. Письмо буквосполучення ьо. Розвиток звязного мовлення. Текст-опис.
1.
Опрацювання
матеріалу в підручнику.
2.
Записати
в зошит пять слів,де є буквосполучення ьо.
3.
Перегляд
відеопрезентаціїї про текст-опис.
4.
Скласти невеличкий опис своєї улюбленої тваринки.
ⅠІ. Консультація в телефонному режимі для батьків
1-А класу
( Навчання в дистанційній формі)
ІІІ. Робота з шкільною документацією
|
9.00 – 14.00
|
2
|
07 квітня
вівторок
|
ꟾ.
Розробка і розміщення завдань для учнів 1-А класу (мережа вайбер)
ЯДС
Я досліджую весняні зміни в житті рослин.
3.Опрацювання матеріалу
у підручнику на
ст.56-57 (зошит ст.48)
4. Перегляд відеопрезентації.
5.
Перегляд мультфільму
Українська мова
Букви Вв. Письмо малої букви В.
Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
1.
Тренуємо читання з
тренажером
2. Опрацювання матеріалу в підручнику ст.48-49
Читати і переказувати текст-розповідь
«Як
ми валізу збирали»
3. Записати під диктовку слова – речі які
лежать у валізі.
Математика
Знаходження сум і різниць чисел.
1.
Усний
рахунок.
2.
Робота
з підручником (ст.105-106).
-
Завдання
1,3,5 – усно.
-
Вирази
2,6 і задача 4 – записати в зошит.
4.
Консультація для батьків учнів (тел.режим)
|
9.00-14.00
|
3
|
08 квітня
середа
|
І. Продовжити розробляти
та підбирати матеріали для цікавого дистанційного навчання
школярів. Повідомлення завдань учням
ЯДС
Я
досліджую весняні зміни птахів.
1.Дослідити зміни птахів
навесні.
2. Виконати вправу «
Синоптик»
3Опрацювати завдання
у підручнику , ст.58-59
4.Перегляд відео «Птахи навесні»
https://www.youtube.com/watch?v=0k91OFTgrWk
5.Загадки про птахів.
https://www.youtube.com/watch?v=uOHbcyczZGo
Українська мова
Букви Уу. Письмо малої
букви у. Вірш.Головний герой. Головна думка.
1.
Промовити
чистомовку
Ди-ди-ди – йшли качата до води.
Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця.
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити:
Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду -
плюсь!
2.Вивчити скоромовку
Курочко-куріпко, Не клюй проса, крупки. Туркала куріпка Та й клювала крупку.
3. Опрац. матеріал у підручнику Буква У. Ст.50
1.Записати каліграфічно рядок літери у.
2.Записати
в зошит розклад уроків на середу.
Математика
Утворення чисел від
20 до 50.
1. Перегляд відеопрезентації
2. Робота з підручником. Ст.107
- завдання 1,2,4,6 – усно.
- завдання 3,5 – записати в зошит.
2. Робота з блогом.
3. Опрацювання фахової літератури
|
9.00 -14.00
|
5
|
09 квітня
Четвер
|
1.Дистанційні консультації для учнів 1-А класу. Повідомлення завдань
ЯДС
Я досліджую весніні зміни в житті звірів.
1.
Перегляд відеопрезентації
2.Опрацювання матеріалу
у підручнику на
Ст.60 (зошит ст.50)
3.
Перегляд відеопрезентації.
Мистецтво (образотворче)
Народна творчість.Вишиванка. Орнамент.Створення
орнаменту.
Майстер-клас.
Мистецтво (музичне)
Народна музика. Колискова.
Українська народна пісня «Вийди,вийди,сонечко!»
1.Перегляд відео
2.Розучування пісні «Вийди,вийди сонечко!»
Робота з блогом.
|
9.00 – 14.00
|
6
|
10 квітня пятниця
|
1 Підбір завдань для учнів 1-А класу в умовах навчання
дистанційної форми. Повідомлення завдань учням .
ЯДС
Я охороняю природу.
1.Перегляд
відеоуроку « Охорона природи»
2.Опрац. матеріалу
у підручнику ,ст.62-63
3. Робота в
зошиті, ст.52
Українська мова
Букви Уу. Письмо
великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст.
2.Перегляд відео.
3.Опрацювання матеріалу в підручнику. Ст.51
4. Списати два речення на вибір про Україну,ст.51
Математика
Утворення і читання чисел від 50 до 70.
1.
Усний
рахунок.
2.
Опрацювати матеріал в підручнику. Ст.108.
- завдання 1,2,3,4,5,7 – усно.
- завдання 6 – письмово.
3.
Виконати задачу і записати в зошит.
2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній
формі
2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та
наочністю.
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
|
9.00 – 14.00
|
Немає коментарів:
Дописати коментар